Απολαύστε
μια δωρεάν δοκιμή
Εμπειρία Γιόγκα
  • Βασικό Επίπεδο
  • Μεσαίο Επίπεδο
  • Προχωρημένο Επίπεδο
Μάθημα Ενδιαφέροντος
    * Υποχρεωτικά πεδία
    Επιθυμώ να λαμβάνω διαφημιστικό υλικό
     
    ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΗ
    ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
    ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ

    WATCH AND READ

    03/09/2018 3:52 μμ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ YOGA ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ;

    Το ταξίδι της εγκυμοσύνης είναι προσωπική υπόθεση της κάθε γυναίκας. Κατά την περίοδο αυτή συντελούνται πολλές αλλαγές σε σωματικό και συναισθηματικό επίπεδο, οι οποίες εάν αναγνωριστούν και φροντιστούν κατάλληλα συμβάλλουν σε μια ομαλή εγκυμοσύνη.

    Συγκεκριμένα η προγεννητική γιόγκα είναι ένας ασφαλής τρόπος κίνησης, σύνδεσης με την αναπνοή και υποστήριξης μέσα από τεχνικές χαλάρωσης τόσο για το σώμα όσο για τον νου.
    Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης το σώμα βιώνει τις αλλαγές με επιταχυμένο ρυθμό γι’ αυτό προσαρμόζουμε τις στάσεις της γιόγκα ώστε να δυναμώνουν με άνεση και σταθερότητα όλο το σώμα, προάγοντας το αίσθημα της ευεξίας και της ανακούφισης.
    Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε σημεία που επιβαρύνονται περισσότερο από την κοιλιά που μεγαλώνει, όπως η μέση και τα πόδια, καθώς και προετοιμασία του πυελικού εδάφους για τον τοκετό που θα ακολουθήσει. Χτίζοντας σταδιακά τη σωστή ισορροπία μεταξύ δύναμης κι ελαστικότητας με θέσεις γιόγκα όπως οι προβολές και τα υποστηριζόμενα backbends, βοηθάμε στη μείωση των ενοχλήσεων που εμφανίζονται κατά την διάρκεια αυτών των εννέα μηνών και συμβάλλει καθοριστικά σε ένα τονωμένο σώμα μετά την γέννα.

    Η προγεννητική γιόγκα μπορεί να ανακουφίσει διάφορα συμπτώματα όπως η αϋπνία, το αίσθημα κόπωσης, το στρες, η ναυτία, η δυσκολία στην αναπνοή, το πρήξιμο στα πόδια, το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα.

    Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα που έχει μια έγκυος όταν επιλέγει να κάνει γιόγκα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι ότι λαμβάνει μια ολιστική φροντίδα σε πολλές πτυχές που αφορούν την ίδια αλλά και το αναπτυσσόμενο έμβρυο. Στόχος κάθε μαθήματος είναι η μέλλουσα μητέρα να νοιώσει δυνατή και ανάλαφρη, με αυτοπεποίθηση κι αίσθηση σύνδεσης με το μωρό. Μαθαίνει τεχνικές αναπνοής και οραματισμού που μπορεί να χρησιμοποιεί στην καθημερινή της ζωή για να ηρεμεί ένα φορτωμένο από σκέψεις και ανησυχίες μυαλό, αλλά και ως μέσο για να διαχειριστεί τις ωδίνες κατά τον τοκετό.
    Επίσης, ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα είναι η συμμετοχή της εγκύου σε μια κοινότητα με άλλες γυναίκες που κάνουν τις ίδιες επιλογές κι έχουν παρόμοιο τρόπο ζωής. Μοιράζοντας το ταξίδι της εγκυμοσύνης με νέες φιλίες μπορεί να κατευνάσει τις ανησυχίες που δημιουργεί η μητρότητα και να προσφέρει ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και κοινωνικοποίησης.

    Ένα τυπικό μάθημα σε γκρουπ διαρκεί τουλάχιστον 75 λεπτά και περιλαμβάνει:

    5’ συγκέντρωση στον εαυτό μας για να νοιώσουμε τι έχει να μας πει το σώμα και η αναπνοή
    40’ κίνηση με ροή αλλά και πιο στατικές θέσεις, με την χρήση βοηθημάτων όπου χρειάζεται (ζώνες, καρέκλες, blocks, τοίχος)
    15’ ασκήσεις πυελικού εδάφους και πραναγιάμα (τεχνικές αναπνοής)
    15’ χρόνος για διαλογισμό και μετά βαθιά χαλάρωση με την χρήση ειδικού εξοπλισμού (bolster και κουβέρτες)

    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα μαθήματα να γίνονται υπό την καθοδήγηση έμπειρου δασκάλου γιόγκα με εξειδίκευση στην περιγεννητική γιόγκα.

    Τέλος, βεβαιωθείτε ότι έχετε την έγκριση του γιατρού σας πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε μορφή άσκησης κατά την εγκυμοσύνη.

    Από την Αγγελική Λαλαγιάννη, Δασκάλα Περιγεννητικής Γιόγκα
    Εκπαιδεύτρια Κίνησης κατά την Αναπτυξιακή Ηλικία
    yogala.gr

    BACK TO TOP